Thursday 23 September 2010

Lühike ülevaade vestlusest kohalikuga (olgu ta siinkohal Kazim), kuskil suhteliselt valjus kohas (näiteks baaris), et te mu agooniat ikka hästi mõistaksite!

K: Hi! My name is Kazim
Tiina: Hi! I’m Tiina
K: Nice to meet you! This my friend Sabahattin!
T: I’m sorry, what??
Sabahattin: Sabahattin! (mulle kõlab see kui Sabaskdfjhsf)
T: OK! Nice to meet you too! (ja vägisi hakkab peas liftimuusika mängima, seekordseks lauluks Eminemi The Real Slim Shady refrään)
K: So, where you from, Tina?
T: Estonia (tahtes alati juurde küsida :“And you?“, kuid õnneks viimasel hetkel sõnasabast kinni saades)
K&S (making wierd faces): OK!
S: You like Turkey?
T: Yes, I do!
S: So, you has a boyfriend??
T: (mitte, et ma valetada tahaksin, aga teinekord on kergem mitte tõtt rääkida) Yeesh!
K&S: Oh..

3 comments:

  1. Hahaaa ;D Need tsurkad jahivad alati valgeid naisi :D Itaallased ka... Me ütlesime ka alati, et meil on mehed :D

    ReplyDelete
  2. :D Itaallastega on siiski natuke leebem. Ja eks mõlemal puhul kehtib see kus paikneda täpsemalt :D Aga minuga üritas itaalias juttu teha türklane..tuleb tunnistada, et ma pole küll rassist (või ei julge tunnistada et olen?) aga temast ma pärast kaheminutilist vestlust eemaldusin ASAP. Tore kuulda, et sul on sama lõbus kui minul :D Kõiges edu !

    ReplyDelete